reklama

"Prvych 9 Havanskych"

Tak, tu ich mate..... Neskor dodam dalsiu rundu;}

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

"Kubanske babiky"

....taky fanusik veteranov ako ja sa tu citi ako v nebi:}

plazaVieja
plazaVieja 

"Plaza de San Francisco de Asis."

....s kostolom rovnakeho mena, do ktoreho veze, mimochodom najvyssej v Havane, sme sa koli prave prebiehajucemu sakralnemu koncertu nedostali:{

kukuk
kukuk 

"Kukuk"..

...usmev, vyleti vtacik:-D { jeden z pohonicov cakajuci na turistov pred Capitoliom.}

Graffitti  ala Picasso
Graffitti ala Picasso 

"Garffitti ala Picasso"

.....

Zlty Santiago
Zlty Santiago 

"Zlty Santiago"

...skusajuci stastie po onej 'velkej prietrzi mracien'. Aspon niekto mal prsiplast.....

Castillo El Morro
Castillo El Morro 

"Castillo El Morro"

....som zatazena na majaky. Milujem majaky. Tam sme proste museli ist!:}

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
farebne fasady
farebne fasady 

"Osarpane fasady"

..havanskych budov boli uzasne. Nieco z nich salalo. Taka vznesena melacholia....

Dedo v tmavomodrom
Dedo v tmavomodrom 

"Zobrak v tmavomodrom"

....ktoru vsak na tejto b&w verzii nevidite. sorry:}

kupola
kupola 

"Ukradnuta "

..... tak tuto ju ma asi kazdy, kto bol v Havane. Ale ja ju mam rada, prave preto, ze som ju " smaizla":}

katarina selecka

katarina selecka

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milovnicka kavy, fotografie, sushi,burok, sachu, metafory...a vsetkeho s cim ma nieco spolocne cokolada. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePrichute cudzich krajinVenovane mojim laskam:}Iba tak..pre radost.Co, co co ..sa vo svete stalo.In englishSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu