reklama

Čeresňa a hojdacia sieť.

Keď  kráčam bosá rozpálenou cestou so šálkou kávy v rukách, Keď ležím v tráve, a cez vetvy čeresne hľadím do slnka, čo mi spaľuje zrak ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
"After sunset, Steps beach"
"After sunset, Steps beach" (zdroj: k.s)

Keď po kolená vo vode
dýcham slanosť povetria,..Keď s jablkom v ruke
míňam v jarnej aleji strom za stromom,
a na špičkách, chtiac odletieť ďaleko,
ískam tvoje vlasy.. Keď tvoj oceán obmýva moje brehy,..
..keď stratím sa pod prívalom nehy... Keď hladiac do očí pravde 
maľujem ďalej svoj sen,......a ponorená v modrej hĺbke
počujem jeho hlas, ako mi šepká....Keď mi príde v ústrety s bozkom na čelo,
a povie " chýbala si mi",...Keď ležiac v rozpálenom piesku túžby
vnímam inú v tvojom náruči,..Keď trhá sa hojdacia sieť
posledných augustových dní..Keď stojim nad vodou,
rozmýšlajúc o smrti hviezd,...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Keď rozťahujem krídla,
sťa vták pripravený vztlietnuť k padajúcej oblohe,... Vtedy sa citim taká....divorastúca a volná

katarina selecka

katarina selecka

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milovnicka kavy, fotografie, sushi,burok, sachu, metafory...a vsetkeho s cim ma nieco spolocne cokolada. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePrichute cudzich krajinVenovane mojim laskam:}Iba tak..pre radost.Co, co co ..sa vo svete stalo.In englishSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu