reklama

Salsa?

.... zasli sme teda do Kenvelo Cafe a odpoved znela Ano, salsa sa u nas tancuje. To s cim mame problem je nedostatok muzskeho osadenstva. A kedze odpoved od vsetkych nasich chlapskych znamych znela ja netancujem alebo neeeeeeeeee, ja som drevo :} rozhodi sme sa s Luckou troska zneuzit moj blog a vyzvat Vas do tanca. Ide o mesacny kurz salsy, tancuje sa kazdy ondelok od 19: 30 do 20 :30 Najdu sa dvaja prislusnici muzskeho rodu, ktori by s nami do toho isli? Prva hodina je prvy majovy pondelok { t.j. 8. maja } v Bratislavskom Kenvelo Cafe:} kontakt : katkas33@yahoo.com

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

katarina selecka

katarina selecka

Bloger 
  • Počet článkov:  59
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Milovnicka kavy, fotografie, sushi,burok, sachu, metafory...a vsetkeho s cim ma nieco spolocne cokolada. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePrichute cudzich krajinVenovane mojim laskam:}Iba tak..pre radost.Co, co co ..sa vo svete stalo.In englishSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu